شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود
سرخط خبرها

بوستان دانش، فضایی علمی برای دانش آموزان مشهدی است| حمایت شورای شهر از مراکز علمی و تفریحی در شهر

  • کد خبر: ۱۹۳۷۹۸
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
بوستان دانش، فضایی علمی برای دانش آموزان مشهدی است| حمایت شورای شهر از مراکز علمی و تفریحی در شهر
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد گفت: تلاش می‌کنیم در حوزه بودجه از راه‌اندازی و احیای مراکز علمی و تفریحی که توسط مدیریت شهری، اداره می‌شوند حمایت کنیم.

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: یکی از تدبیر‌هایی که شورای ششم در برنامه‌های خود دارد برنامه‌های علمی به‌ویژه برای دانش‌آموزان و دانشجویان است.

سلیمی بیان کرد: پارک دانش که با المان‌های علمی ساخته شده می‌تواند آن را به قطب علمی در مشهد تبدیل کند و با توجه به اینکه بوستان دانش در منطقه قاسم‌آباد است دسترس‌پذیری خوبی برای مراکز دانشگاهی و علمی و دانشجویی دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد گفت: بوستان دانش از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان و جوانان کشور راه‌اندازی شده است که جای بسی شکر دارد و اینکه جوانان ایرانی به این بوستان جذب شدند نشان از اهمیت رونق مراکز علمی و تفریحی از سوی شورای ششم شهر مشهد دارد.

فاطمه سلیمی تصریح کرد: تفاهم‌نامه مشترکی بین سازمان آموزش و پرورش خراسان و شهرداری تنظیم شد تا دانش‌آموزان نیز از این ظرفیت شهری استفاده کنند. این بوستان مکانی برای استعدادپروری و کشف استعداد دانش‌آموزان است.

عضو شورای شهر مشهد با ابراز امیدواری از حمایت مراکز علمی و تفریحی از مخاطبان خود گفت: امیدوارم دانش‌آموزان ما به‌واسطه حضور و استفاده از ظرفیت‌های بوستان دانش رشد علمی خوبی کسب کنند و در سطوح مختلف مسابقات و المپیاد‌های علمی شرکت و افتخارآفرینی کنند.

سلیمی با اشاره به وجود برخی مشکلات ساختاری در خصوص احداث مراکز علمی ابراز کرد: یکی از معضلاتی که در خصوص پارک‌های موضوعی وجود دارد این است که این بوستان‌ها ساخته می‌شوند، اما بهره‌برداری فرهنگی از آن‌ها صورت نمی‌گیرد. از این رو شاهد هستیم بودجه‌های هنگفتی برای نگهداری از این بوستان‌ها صرف می‌شود بدون اینکه پیوست فرهنگی داشته باشد و هدفمند از آن‌ها توسط مخاطب ویژه خود استفاده شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد تأکید کرد: تلاش می‌کنیم در حوزه بودجه از راه‌اندازی و احیای مراکز علمی و تفریحی که توسط مدیریت شهری، اداره می‌شوند حمایت کنیم و این مراکز تقویت شوند و رونق بگیرند و مورد استفاده شهروندان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان قرار گیرند.

گفتنی است پارک موضوعی «دانش» یک پارک دانش بنیان است و برای دانش‌آموزان و دانشجویان در مشهد طراحی شده است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->